1 september 2009

MJ

Vänner! Ikväll har alla tjejerna varit hemma hos Elin och sagt Hejdå till Jossan, Matilda och Lindha som kommer att åka till Nya Zeeland imorgon och vara borta i tre månader. Jag ska köra dom till flyget och jag har en känsla av att det kommer att bli jääävligt jobbigt att lämna dom på flygplatsen. Sen måste jag köra hem helt själv så då lär det nog bli en och annan tår, om det inte redan blivit det. Faaan vad jobbigt!


Men nu över till något lite mer lättsamt eftersom jag inte orkar tänkta för mycket på att jag kommer lämna bort mina tre vänner. Jag var nämligen inne på en av mina favoritbloggerskors blogg och spanade lite och där såg jag att hon hade gjort ett lite roligt inlägg om modet nu i samband med Michael Jacksons död. http://ellinorak.blogg.se/2009/september/michael-jackson-mode.html Det finns en hel del likheter kan man väl konstatera...

Inga kommentarer: