16 september 2009

Tears and rain

Jaha, jag hade precis tänkt gå ut till bilen och åka hem till mamma och pappa, men nu började det spöregna, så jag tror minsann att jag väntar lite. Imorgon ska jag göra allergitest nere på vårdcentralen och de senaste dagarna har jag börjar fundera på en sak. Jag kanske är dammallergiker. Tänk om det är så! Då är det inte så konstigt om jag känner mig förkyld jämt för jag måste erkänna att det bor en och annan dammråtta hos mig ;)

Idag har jag haft seminarium med en lite mindre del av min klass. Det var mysigt! Vi fick lite dötid i början på lektionen så jag bad alla att säga sina namn, haha! Våran lärare skrattade åt att vi hade gått tillsammans i en månad men ändå inte visste vad de andra i klassen hette.
Sen jag kom hem har jag läst i min Design bok och skrivit klart arbetet om Stig Lindberg och Spisa Ribb.
På fredag har vi sista lektionen (på Nationalmuseum) innan tentan som är nästa torsdag! Pirrigt!
Nej nu blir det Kungsan! Regnet har lagt sig lite! Hörs! puss på er
Till er som jag har lovat att jag ska fixa era bloggar så måste jag bara säga att det får vänta till efter min tenta :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Cicci imorrn? :) Tacos och mys!! PUSS!!!