14 september 2009

Home in time

Heeej bloggen! :) Jag ser att jag fått klagomål på mitt dåliga uppdaterade! Förlåååt, Annemie, men jag väntar fortfarande att du skaffar en blogg så att jag kan hålla lite koll på dig! Hihi!

Helgen har varit lagom lugn efter en vecka med alldelles för tidiga mornar. Idag har jag varit i skolan en liten stund på ännu en intressant lektion om modets historia. Idag enda fram till nutid :) Imorgon är jag ledig så då ska jag plugga lite inför min redovisning på fredag och dessutom försöka plöja mig igenom lite mer av vårt kursmaterial.
Efter skolan åkte jag till Eskilstuna och åt lunch tillsammans med Jennie och hennes mamma Sonia. Efter det gick jag runt på stan en stund innan jag skulle vara på Memira och prata lite mer om min laseroperation av ögonen. Som det ser ut nu så blir en operation av kanske redan i nästa vecka. SPÄNNANDE som tusan!!

Imorgon har jag en telefontid hos läkaren som förhoppningsvis kan ge mig svar angåede min förkylning. Måste tyvärr gå upp klockan åtta för att vänta på att hon ska ringa.. sen blir det nog sängen igen om jag känner mig själv rätt ;)

Nu ska jag gå och sussa! Ta hand om er mina vänner!
__________________________________________________
Bilden föreställer Yves Saint Laurent som vid 21 års ålder blev chef för Dior-koncernen, vid Christian Diors död 1957.

2 kommentarer:

Annemie sa...

Malin, det kommer inte ske. Jag är för dålig på att skriva saker så att det låter intressant. Puss

retzina sa...

Men Annemie!! jag vill ju veta vad du gör om dagarna!