12 oktober 2009

Behind blue eyes

Imorgon är D-day :) Jag ska äntligen laseroperera mina ögon och det känns hur bra som helst! Företaget som jag ska operera mig hos heter Memira, de har 18 ögonkliniker i Sverige och totalt 34 med Norge, Danmark och Tyskland. Information om just den metoden jag kommer att göra finns här http://www.memira.se/web/lasik.aspx. Imorgon klockan tre lägger jag mig på operationbordet, haha! Efter behandlingen så måste jag blunda i tre timmar. Men efter de tre timmarna kommer jag att se igen :) Man kan vara lite ljuskänslig efteråt så det är bra att ha solglasögon på sig. Jag ser framför mig hur jag står på redovisningen/opponeringen på onsdag med solbrillor på, lika cool som Andreas Carlsson, haha!


_______________________________
bild på mig och mina kusiner + kusinbarn från i somras, vem tar rekordet i blåa ögon? ;)

Inga kommentarer: