25 november 2009

Idag har varit en mycket bra tycker jag. Vaknade imorse och var faktiskt ganska pigg för en gång skull. Har försökt börja med att duscha på kvällen istället för på morgonen, vilket resulterar att jag inte behöver gå upp lika tidigt. Det enda jobbiga är att mitt hår liknar ett skatbo när jag reser mig upp på morgonen och tar en stund att borsta ut och platta. Ny rutin; duscha och föna håret på kvällen! Hur som helst, tillbaka till varför dagen varit bra... Vår redovisning gick lika bra som förväntat, och efteråt käkade vi lunch tillsammans på Waynes :)

När jag kom tillbaka till Eskilstuna tog jag ett varv på stan. Hittade såklart en massa fint, men bara en del fick följa med hem. Sen jag kom hem har jag lagat mat, diskat och satt upp julgardinerna och julstjärnan :) Nu är det julmys på G! Alla påsar i handeln har julpynt på sig nu.. Gött!

Har nördat mig igenom alla serier; Greys, The Hills, The City och nu tänkte jag (shame on me) titta på Paradise hotel. Sen blir det hårfönen som åker fram! XOXO

Inga kommentarer: