24 november 2009

Ruby Tuesday

Återigen en heldag i skolan tillsammans med projektgruppen, som numera börjar kännas lite som min familj ;) Träffar dem mer än någon annan så, haha! Imorgon är det slutgiltig redovisning av projektet och jag har goda aningar.. men vi får se hur det går :) Hoppas vi blir utsedda till en av de bästa såklart!

När jag gick på tåget ifrån Flempan ringde pappa och sa att han tyckte att jag skulle komma och heja på honom och mamma och faster och farbror på Ming Palace, så det gjorde jag. De hade redan ätit när jag kom så jag var bara med på desserten ;) Trevligt och träffa släktingarna en liten stund! Efter det skyndade jag till min bil för att åka till Kungsan och gå på tjejkväll. Tittade in en snabbis på ICA också och lämnade pengar till diverse presenter. Där var det julstök på hög nivå. Gå in dit imorgon och kika om ni har vägen förbi! :) Ni vet väl att idag är det exakt en månad kvar till julafton. 24 november idag. 24 december om en månad!

Tjejkvällen var mys som vanligt och jag fick gosa lite med Felix som var en pigg kille ikväll. Klart man inte vill sova när det är tjejkväll liksom ;) Älskade lilla Felix!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen! Ta hand om er :) pusspuss


ps. jag är ledig torsdag fredag om någon vill ha mig då ;) ds.

Inga kommentarer: