11 december 2009

Final countdown


Det blev bara mat-inlägg igår. Måste fortsätta trenden med att berätta att julbordet med jobbarkompisarna var jättetrevligt :) God mat, men såklart inte lika god som torpets, hehe! Sällskapet var extraordinärt och lokalerna var superfina! Mys!



Idag tog jag lite ledigt ifrån skolan för att stanna hemma och läsa allt som jag inte hunnit med hittills. Vi har fått inlämningsuppgiften som ska lämnas in efter jul nu iallafall så jag tänker börja med den på en gång så jag slipper sitta med det i mellandagarna.


Ikväll blir det mys med tjejerna hemma hos Jossan, fast hon jobbar. Konstigt utan Jossi, men vi har Kajsa hos oss iallafall :) Idolfinal är det också! Yeah! Jag hoppas på Calle nu eftersom resten av de bra har åkt ut. Gillar inte Erik så mycket.



Nej, tillbaka till läsandet! XOXO

Inga kommentarer: