15 december 2009

Försummad

Min blogg har blivit lite bortglömd i helgen! I fredags kom Lindha hem så vi tittade på Idol tillsammans Sandra och Matilda och hon och jag hemma hos Jossan :) Mys var det! I lördags var jag inne i Västerås och panikshoppade lite julklappar. Tycker om Västerås massa. Eskilstuna blir lite tråkigt att gå runt i när man är här så ofta!
På lördagskvällen blev det ingen lussevaka eftersom jag skulle jobba på söndagen. Jennie och jag gick ut på promenad med Kajsa och hälsade på Jossan på torpet :)
I söndags jobbade jag ju som sagt och det gick braaa! Igår var jag ledig så då var jag hemma och pluggade.

Idag är det lektion mellan 13-15 med Bernt Skovdahl. Sen ska jag hem och plugga massa. För imorgon ska jag gå på konsert i Bromma tillsammans med Cilla och Karin :) Myyyys! Har inte sett Cilla på jag vet inte hur många år! Längtar efter det! Sen ska jag sova hos Karin och på torsdag är det seminarium.

Fan vad intensivt det inlägget blev. Många dagar innefattade.. tråkigt inlägg, men nu måste jag dra till tåget! Ta hand om er! XOXO

Inga kommentarer: