15 december 2009

Utstuderat

I akut hunger har jag blandat till mig en kiwi/banansmoothie som gör att det svider i hela munnen. Haha, att jag aldrig kan inse att jag faktiskt inte tål kiwi. Men god blev den iallafall! :) Jag önskar att det fanns ett bota-hunger-och-ge-näring-vitaminer-och-energi-piller som man kunde stoppa i sig när man egentligen inte har tid att laga mat och äta den. Eller lust snarare.
Idag måste jag hinna med att handla en snabbis innan jag sätter mig ner och läser allt som ska läsas tills imorgon och frågorna som ska vara utstuderade till seminariet på torsdag.
Missar en massa roligt som händer ikväll, men det är tyvärr inget att göra något åt. Typiskt!
Måste bara berätta vad som hände på tåget idag. Tjejen som satt mitt emot mig fick böta 800 kronor eftersom hon lät konduktören gå förbi utan att be om att få köpa en biljett. Hon satt och spelade något, typ gameboy, och tittade inte upp när han gick förbi. Sen gjorde dom en dubbelkoll på alla biljetter och eftersom hon inte hade någon och konduktören hade gått förbi henne så fick hon betala sammanlagt 1000 spänn. Aj aj aj, vad dåligt jag skulle må. Jag tror iofs hon försökte planka, men det lär hon aldrig göra om.
Jaja, off to Ekängen! XOXO

Inga kommentarer: