12 mars 2009

Trött

Det är sick vad trött jag är just nu. Men jag ger mig inte för det. Jag ska till badhuset och simma lite idag också, eftersom jag faktiskt har gratis inträde där :) Varför jag är så trött idag är för att jag jobbade till ett igår natt och jag började jobba klockan åtta imorse, plus att mamma snarkade så att jag inte kunde sova de få timmar jag hade på mig. Gaaah!

Men gullungarna gör att allt är värt det. När jag skulle lämna över en av dom till stängningsavdelningen idag höll hon i mig hårt och sa "Du får inte gå. Jag vill att du ska vara här med mig". Sötnos, jag förstår att hon inte ville bli lämnad med en massa främlingar, men hon hade ju bara känt mig några timmar mer än hon känt dom ;)
Nu ska jag upp på byn o hämta ett paket, sen blir det till o simma för glatta livet ;) Sen ska jag lägga mig på soffan och inte göra ett skiiiit mer än o kolla på TV.
puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla gärna in min blogg om du älskar the hills :) följ den gärna på bloglovin så du inte missat några inlägg!